czwartek, 3 kwietnia 2014

Cięcie się

Dziś z powodu natchnienia postanowiłam napisać posta na moim 2 blogu.

Do kolejnego rozdziału potrzebny był mi gif w którym ktoś wycofuje się z próby samobójczej.

 Po przeszukaniu kilkunastu stron znalazłam tylko to....




Zaczęło mnie wszystko boleć....

Sama kilka razy myślałam o tym czyby kiedyś się nie pociąć.....ale NIGDY BYM TEGO NIE ZROBIŁA!

Wiem , że każdy z nas ma  problemy...i to normalne

Tak stworzył nas Bóg <lub ten w kogo ty wierzysz> i niestety tego nie zmienimy.

Chciałabym uchronić ludzi przed takim błędem jak cięcie się.....Masz jakiś problem? NAPISZ!

NIE RÓB TEGO CO ONI! BO BĘDZIESZ ŻAŁOWAĆ!!!

6 komentarzy:

  1. Przerażają mnie te gify ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, zauważyłam, że czytasz mojego bloga: http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/ .
    Niestety muszę cię poinformować, że zmieniam bloga na prywatnego i jeśli chcesz go dalej czytać, to musisz mi podać swojego maila - szczegóły na blogu , przykro mi że muszę to robić ;( Zajrzyj proszę i daj mi znać- jeśli możesz to do jutra ;* Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ból psychiczny mnie przerósł więc wybrałam fizyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi już nic nie pomoże

    OdpowiedzUsuń
  5. To wcale nie takie straszne jak się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh ja się cięłam dla dreszczyku emocji i tego cudownego uczucia zyletki na mojej nodze ale wcześniej nie radzilam sobie z problemami teraz jest to różnie raz dla przyjemności raz do wywalenia uczyć

    OdpowiedzUsuń