wtorek, 25 marca 2014

Ludzie!

Cześć


Nie miałeś kiedyś tak , że myślałeś ........ że ludzie nie mają serca?

I nie myślą , że ranią innych?


Np. taka sytuacja z dzisiaj...

Byłam w szkole i od rana nie uśmiechało mi się przebywanie z pewnymi kretynami....

Oczywiście zostałam przez nich zwyzywana i bezczelnie uznana za jakiegoś wybryka natury...

To nie było miłe - szczególnie jak słuchasz już tego 7 rok z rzędu....

Strasznie chciało mi się płakać i na dodatek nikt nie umiał mnie pocieszyć...


Byłam tak smutna , że chciałam już poprostu iść spać i już się nie obudzić...


ALE WIESZ CO?


Ja nie jestem tym kim myślisz...jestem silna! I nie mam zamiaru się poddać...


Jesteś smutny? Masz doła? Chętnie cię pocieszę :)


Bo mi już nikt nie pomoże <3 :(

  


                                                                Buziaki <3   ~ Ala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz