środa, 19 lutego 2014

Mój powrót do formy :D

Jednym z moich postanowień noworocznym było powrót do formy.

Kiedy dowiedziałam się od moich lekarzy , że w tym roku już będą mi ściągać gorset więc jeszcze bardziej musiałam zacząć ćwiczyć :/

Ja nie mam zapału do takich rzeczy ale postanowiłam zacząć od czegoś prostego.

Zabierałam się do tego od końca grudnia IIII dopiero dziś po zdjęciu które wstawiła moja mama na FB : 

zdałam sobię sprawę , że MUSZĘ ZACZĄĆ ĆWICZYĆ ! XD


No i wziełam się za ćwiczenia :D

Ja ćwiczę pośladki , uda i brzuch :)

A Wy? Ćwiczycie?


                                                                       Enjoy! <3

                                                                             

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej info znajdziesz tutaj :* http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/2014/03/druga-nominacja-do-liebster-award.html <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń