piątek, 7 lutego 2014

Dziwne i zaskakujące zdarzenie :D

Dziś rano jak zwykle miałam iść po (moją BFF <33 ) Natalię ale po zadzwonieniu czy idzie ,  powiedziała , że dziś nie.

Wszystkie byłyśmy w szkole zdziwione, ponieważ Nati nie robi czegoś takiego.

 Podejrzewałyśmy ,że jej mama rodzi ale ona twierdziła , że "Nie ona nie rodzi".

 Na lekcji polskiego dostałam SMS-a myślałam , że to od Mateusza ale to jednak była Natalia....

Dostałam zdjęcie z braciszkiem od Nati z podpisem Błażej J. ^^

Od razu wybuchłam : OOOOOO urodziła!!!

A wszyscy (włącznie z panią) na mnie patrzyli XD 

Dziewczyny powiedziały : O! Urodziła Natalia już?

A pani zrobiła taki face :

 Więc zaczęłyśmy tłumaczyć , że to mama Nati była w ciąży a nie Nati XD

A później na przerwie dzwoniłam do Nati (mam za darmo XD) i zajmowałam wszystkim linię XD

Po 5 minutach wiedziała już chyba cała szkoła :D 

2 komentarze:

  1. Mogłaś dać foto mojego brata ;PP
    Ohh Ala, potem i tak każdy krzyczał ci do telefonu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń