czwartek, 6 lutego 2014

Przybliżając moją osobę....

Moja historia jest taka :

 Już od urodzenia nie było zbyt łatwo.
W mój roczek spadłam ze schodów. Wtedy nic mi się nie stało ale teraz wiem już że to nie odbiło się bez echa...
 Moi rodzice rozwiedli się jakiś czas po mojej komunii i nie było mi wtedy do śmiechu.
 W moje 11 urodziny umarła moja ukochana prababcia . Bardzo się wtedy zmieniłam..... 
 Teraz moje problemy zdrowotne są ogromne (też przez upadek ze schodów)
Mam problemy ortodontyczne ( aparat ortodontyczny , brak jedynki z zębów) , mam słaby wzrok i na dodatek krzywy kręgosłup :( Niestety to wszystko przez moją głupotę.....



Jeżeli chcecie poznać moją dalszą historię możecie dodać mój blog do obserwowanych i pozostawić komentarz! <3 


                                                                      Enjoy! <3


2 komentarze: