poniedziałek, 17 lutego 2014

ZWIĄZKI NA ODLEGŁOŚĆ


Ja sama jestem w związku na odległość i stwierdzam że jest to  baaardzo trudne.

Wiele zależy też od odległości od naszego ukochanego.
Ja  nie mam do niego aż tak daleko ponieważ mieszka on w tym samym województwie a nie np. w drugim końcu polski :D

W takich związkach podstawą jest :
*pełne zaufanie obu stron
*dobrzy kontakt
*pełna szczerość
Bez tego nie zbudujecie związku na odległość!!!!!


W takim związku niestety (przynajmniej u mnie) że często czuje smutek i tęsknotę.Przydaje się w takich chwilach jakaś rzecz od tej osoby ponieważ łatwiej nam jest przeżyć tą tęsknotę i wewnętrzny smutek.

DO WSZYSTKICH KTÓRZY BOJĄ SIĘ ZWIĄZKÓW NA ODLEGŁOŚĆ!!! :
Nie bójcie się spróbować , może wam uda się tak jak mi i Mateuszowi?

Waszą opinię napiszcie w komentarzach :*


                                      Pozdrawiam i Enjoy! <33    

1 komentarz: